Saturday, January 22, 2011

Pada tahun 2011bagi permulaan percutian kami pada tahun ini..pada musim cuti sekolah yang akan datang ini iaitu pada bulan March....kami merancang untuk bercuti ke Bandung selama 5 hari... wah!!!!kali ini suamiku akan membawa aku dan anak-anak bercuti jauh skit...seronoknya dapat bercuti keluar negara..thanks for my husband....walaupun tak sejauh mana pun...
insyaallah klau dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki kami merancang untuk menunaikan umrah pada hujung tahun ini...harap-harap apa yang dirancang akan menjadilah hendaknya...
allhamdulillah...ini semua rezeki anak-anak...

pada tahun ini juga business tart nenas aku menjadi...dan pada bulan ini juga aku telah menerima panggilan daripada Angkasapuri (RTM) memintaku sponsor tart nenas sebanyak 100 bekas untuk diagih-agihkan kerumah orang2 tua dan juga orang OKU...allhamdulillah walaupun aku mengeluarkan modal sendiri tapi aku rasa bersyukur kepada allah SWT..telah memberikan aku rezeki yang lebih dan aku rasa berbangga dapat berkongsi dengan orang-orang kurang upaya...






No comments:

Post a Comment